HTML

Amerika visszainteget

Amerikába mentem, mesterségem címere.

Friss topikok

  • maris83: @UEra: Bocsi, de tényleg csak pár órát voltunk Portlandben. Élménybeszámoló meglesz és vigyázunk, ... (2009.06.14. 23:00) Sacramento-Lake Tahoe-Carson City-Virginia City-Reno-Sacramento
  • maris83: @ERA: Élőben sem rossz! (2009.06.12. 18:54) Glen Canyon
  • winnie: egy innről nem 10 emeletre asszociálnék:) remélem tudod a feladatodat, ha már a repülőn és a hotd... (2009.05.31. 18:18) USA #3
  • maris83: Aha, mázlink volt. Amikor odaértünk, ködben volt az egész, de aztán szerencsére felszállt vmennyir... (2008.10.10. 21:25) 7., utsó nap
  • viktor: fényképeket a szobáról!:) meg a kajáról:) (2008.09.30. 11:09) Irorszag, vegre :)

Linkblog

7., utsó nap

2008.10.07. 17:50 maris83

Reggel megint meggyőződtem arról, hogy teljesen rendben volt a szálloda, ahol végül szobát kaptam (ajándékcsoki a párnán, kávé/tea, vízmelegítő). A földszinten több szobás hall volt kandallóval, régi bútorokkal, festményekkel, nagyon hangulatos, és reggelre is kiadós ír reggeli járt (tojás, szallona, bab, virsli, vmi hurkaszerűség, pirítós, müzli, joghurt(!), jam), szóval féláron is lehet találni jó helyet Dublinban egy kis szerencsével.

Ma még délelőtt egy kis séta  (és persze kis vásárlás is) volt a program a városban. Mesivel és Annelivel nyakunkba vettük Dublint még utoljára, és míg nem nyitottak ki a boltok, igyekeztünk felfedezni a város azon részeit, ahol eddig nem jártunk. Megnéztük újból a Trinity College-t, ami most nem volt annyira zsúfolt, mint hétfőn, amikor újdonsült hallgatókkal volt teli az udvar. Ezután megtekintettük a miniszterelnök hivatalát és a Merrion Square Parkban is sétáltunk egyet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

The Spire (tű) - milleniumi emlékmű

 

Trinity College (több száz éves egyetem)

 

a miniszterelnök hivatala

 

Merrion Square Park

 

Sajna kora délután indult haza a gépem, így búcsút kellett vennem a lányoktól és Írországtól :(. Megbeszéltük, hogy tartjuk a kapcsolatot, remélem így is lesz, én legalábis majd igyekszem. Végülis az egész túra célja és legnagyobb hozománya a kapcsolatépítés volt, ami szerintem remekül sikerült. Na meg végre megvalósult az álmom, kijutottam Írországba. Abban viszont biztos vagyok, hogy nem most jártam itt utoljára. Legközelebbre egy nagy körutat tervezek, már vannak is tippjeim merre mennék, de ez még a jövő zenéje.

Gyors kicsekkolást követően elhurcolkodtam az aircoachoz, majd a reptéren számos kézipoggyásszal megrakottan (vhogy mindig több cuccot sikerül hazavinnem az útjaimról, mint amennyivel érkeztem), még a reptéri üzleteket is végigjárva, repülőre szálltam, és ritka sima utat követően este megérkeztem Bp.-re, majd 10-re Békéscsabára.

Otthon, édes otthon.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://maris83.blog.hu/api/trackback/id/tr97701496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zokka (Zoli) · http://ihajda-csuhajda 2008.10.10. 18:55:34

Szia! latom a moher sziklaknal elkaptatok egy esot de pont akkora szerencsetek volt hogy latni lehetett a sziklakat. Nagyon szepen nez ki

maris83 2008.10.10. 21:25:55

Aha, mázlink volt. Amikor odaértünk, ködben volt az egész, de aztán szerencsére felszállt vmennyire. Az Aran-szigeteket viszont már nem láttuk, azt majd legközelebb bepótolom :)
süti beállítások módosítása