HTML

Amerika visszainteget

Amerikába mentem, mesterségem címere.

Friss topikok

  • maris83: @UEra: Bocsi, de tényleg csak pár órát voltunk Portlandben. Élménybeszámoló meglesz és vigyázunk, ... (2009.06.14. 23:00) Sacramento-Lake Tahoe-Carson City-Virginia City-Reno-Sacramento
  • maris83: @ERA: Élőben sem rossz! (2009.06.12. 18:54) Glen Canyon
  • winnie: egy innről nem 10 emeletre asszociálnék:) remélem tudod a feladatodat, ha már a repülőn és a hotd... (2009.05.31. 18:18) USA #3
  • maris83: Aha, mázlink volt. Amikor odaértünk, ködben volt az egész, de aztán szerencsére felszállt vmennyir... (2008.10.10. 21:25) 7., utsó nap
  • viktor: fényképeket a szobáról!:) meg a kajáról:) (2008.09.30. 11:09) Irorszag, vegre :)

Linkblog

Érkezés Tallinba

2011.03.06. 20:19 maris83

Ma reggel jó korán indultam vonattal, majd repülővel Tallinnba, Észtországba. Helsinkiben át kellett szállni, amire kb. 50 percem volt, de nem kellett messzire mennem, így hamar meg voltam vele. A le- és felszállások kicsit rázósak voltak az erős szél miatt, de a gyomorliftezést leszámítva (egy pohár bor elfogyasztását követően) egész jól viseltem. Budapestről Helsinkibe menet egyébként átrepültünk Tallinn felett, csak hát oda nincs közvetlen járat, ezért el kellett menni Helsinkiig (át a Balti-tengeren) és onnan vissza Tallinnba. Ez utóbbi út kb. 20 perc volt a levegőben, Budapest-Helsinki pedig 2 óra 10 perc. Már a második járaton sokan voltak oroszok, de itt Tallinnban még többen vannak (Észtország lakosságának 1/5-e orosz). Legalább valamit értek, ha jövök-megyek. Az észt nyelv szerintem nagyon hasonlít a finnre, nem nagyon tudok közöttük különbséget tenni. Tallinnból eddig még nem sokat láttam (illetve amit láttam az egyrészt emlékeztetett Svédországra, másrészt elég modern volt), mert besötétedett, mire busszal a szállodához értem. Viszont a szobám ablakából szép kilátás nyílik a kivilágított óvárosra és a várra.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

egy kép az internetről, ennek egy részlete látszik a szobámból

Szóval megjöttem, bejelentkeztem a szállodába (Meriton Grand Conference & Spa), nagy nehezen feljöttem a 6.-ra miután megfejtettem a lift működését (kártyával megy), s azóta itt csücsölök a szobámban az internet előtt (van ingyen WIFI a szobában, jupí).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Holnap reggel 10:40-kor jönnek értünk, addig azt hiszem megpróbálom kipihenni magam. Holnap lesz városnéző túra és ismerkedési vacsora, remélem addigra nem fogom ennyire egyedül érezni magam. (Bár még a TV is a nevemen szólított meg, mármint üdvözölt írásban, amikor bekapcsoltam, s van egy csomó angol, német és orosz nyelvű csatorna, úgyhogy elleszek ma este.)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maris83.blog.hu/api/trackback/id/tr772716435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása