HTML

Amerika visszainteget

Amerikába mentem, mesterségem címere.

Friss topikok

• maris83: @UEra: Bocsi, de tényleg csak pár órát voltunk Portlandben. Élménybeszámoló meglesz és vigyázunk, ... (2009.06.14. 23:00) Sacramento-Lake Tahoe-Carson City-Virginia City-Reno-Sacramento
  • maris83: @ERA: Élőben sem rossz! (2009.06.12. 18:54) Glen Canyon
  • winnie: egy innről nem 10 emeletre asszociálnék:) remélem tudod a feladatodat, ha már a repülőn és a hotd... (2009.05.31. 18:18) USA #3
  • maris83: Aha, mázlink volt. Amikor odaértünk, ködben volt az egész, de aztán szerencsére felszállt vmennyir... (2008.10.10. 21:25) 7., utsó nap
  • viktor: fényképeket a szobáról!:) meg a kajáról:) (2008.09.30. 11:09) Irorszag, vegre :)

Linkblog

Washington

2009.06.06. 00:32 maris83

Csütörtökön megint autóval indultunk felfedezni a környéket, ezúttal Washington államot. Először a Seattle-től nem messze lévő Olympiába, az állam fővárosába mentünk. Olympia Seattle-höz képest kisvárosnak számít. Van kikötője, sok parkja és itt van a Capitolium is, ahol a szenátus és a kormányzó székel.

Rövid városnézés után továbbindultunk Port Townsendbe, ahol a parton megnéztük a műemléknek számító XIX. századi kikötőt, a Point Wilson világítótornyot és lementünk a partra is (a víz az előző nap óta nem lett melegebb, de ettől függetlenül viszonylag sokan strandoltak a homokos partokon, főleg hogy volt vagy 30 fok).

Visszafele másik útvonalon jöttünk, s mivel az öbölben sok a sziget és a félsziget, hogy lerövidítsük az utat, Kingstonból komppal keltünk át Edmonds fele.

u.i.: Viktorka, bocs, de általában csak evés közben jut eszünkbe, hogy le kellett volna neked fényképezni a kaját, de igyekszünk azért. Mostanában többször ettünk Subwayben, ami otthon is van, ezért az ottani kaják fényképezését hanyagoltuk. Egyébként ma nagyon egészséges életmódot éltem, ebédre és vacsorára is salátát ettem. Remélem sikerül tartózkodnom a továbbiakban a hot-dogoktól és hamburgerektől, de néha muszáj azt enni, ha nincs más.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.